maanantai 6. helmikuuta 2012

yök..


(mun lempibiisi tällä hetkellä, Olavi Uusivirta - Nuoruus)

Mä kävin tänään ostoksilla. Meni 24.95 euroa, kun ostin allevo kick start VLCD-aloituspakkauksen. Ostin tollasta jumalattoman pahan makuista 'suklaa-pirtelöä' ja oon sitä nyt sit tän päivän kiskonu alas. Mul on tosi ultimaattisen heikko olo, mut oon just lukenu netistä ja kuullu muutenkin, että nää VLCD(VeryLowCalorianDiet):t ensimmäisinä kolmena päivänä aiheuttaa vähän tällasta huonovointisuutta, mutta sen tosiaan pitäs lähteä pois sitten muutaman päivän jälkeen. Tossa yhessä paketissa on tosiaan 14kpl ja se maksaa 16.95€. Päivässä noita tosiaan pitää kiskoa se 5 pussia, ei yhtään vähempää eikä enempää. Muita aterioita ei saa syödä, muuta kuin kasviksia sen max. 500g päivässä. Nestettä pitää nauttia vähintään 1,5l / päivä ja mun vielä enemmän koska siinä sitten ostin samalla myös tollasen kehonpuhdistus-kuurin (Clonic plus) joka poistaa turhia nesteitä, edistää aineenvaihduntaa yms. Se makso jtn päälle 7€ ja ostin siis kummatkin anttilasta :D

Mä oon tänään siis kiskonu ton allevon lisäks kahvia, ja jotain vajaan desin broccolia sekotettuna kuumaan veteen jossa on 1/4 - kasvisliemikuutio antamassa vähän makua sille.
Tiedän, että aamulla tein pahemmanlaatusen erheen kun söin yhen karjalanpiirakan, mutta nyt alko tää 'nutraus' joten ei paljon muuta sitten syödä kun noita SAATANAN pahoja litkuja... Ehkä mä vielä totun niihin!:D

Painoa multa ei oo nyt lähteny ton -5kg:n jälkeen koska mulla on ollu stressaava viikko ja kävin subissa pari kertaa (ok söin kyllä täysjyvää ja vege-mallia) ja lauantaina tuli oltua vähän juhlimassa kavereiden kanssa joten tuli siinä sitten muutama un-light sidukka juotua... Muuten en oo kyllä ainakaan alkoholia juonu tän vuoden aikana, koska se on yks pahimmista lihottajista! Ja muutenkaan kenelles se nyt hyvää tekiskään:D
Mutta luulempa että tällä dieetillä lähtis vielä ropisemaan kiloja alas (siis oon tällä luult. 1-2vko) aika hyvin ja sen jälkeen voin ruveta pikkuhiljaa totuttelemaan aika niukasti kaloreita sisältävään vja protskupitoiseen ruokaan koska jos tän nutrauskeissin jälkeen rupeen syömään ihan miten sattuu, käy huonosti :)




2 kommenttia:

  1. ei kannata vedellä noita vlcd-dieettejä. suosittelisin enemmänkin että ettisit netistä GoFatGo-haasteen ruokaohjeet :) kyseinen haaste oli ilmainen ja juuri päättyi.. itseltäni lähti 3 viikossa 5kg. siinä syödään kummiskin tosi hyvin ja viis kertaa päivässä.

    VastaaPoista
  2. No joo.. mulla tuli tässä sellanen olo että noi vlcd- dieetit on joillekkin ihan ylenpalttisen ylipainoisille joilla se lihavuus jo uhkaa huomattavasti terveyttä! Noi maistuu ihan kammottavalta. Mulla onkin tässä ittelläni sellanen proggis, että syön päivän aikana sen n. 1000 kcal ja oikeestaan saan syödä mitä vaan, koska kysehän on vain siitä kokonaisenergian kulutuksesta. Ja ilmeisesti tää homma sitten mulla ainakin toimii, koska - hei -6kg jo ja siitä olen ylpiä :--)
    Oon just päättäny et esimerkiks noita karmivia allevoja syön sen ehkä yhen päivässä!

    Kiitti taas kommentista :--)

    VastaaPoista