sunnuntai 26. helmikuuta 2012

onnistumisia

Flunssa senkun jatkuu.. Iskä kielsi menemästä salille ennen kuin olen täysin terve ja se on oikeen hyvä neuvo. Yleensä oon kamala hätähousu ja alotan kaiken ennen kun olen kunnolla terve - sitten se tauti tulee takasin. Nenä on vielä tukossa mutta nyt ollaan jo parempaan päin, jee :-) Ja tänään huomasin itteeni mitatessa että vyötäröstä on lähtenyt nyt tasan 10 senttiä! Lantiolta 2cm. Ensimmäinen mittauspäivä oli siis 29.1.2012, eli melkein kuukausi sitten. Yhteensä mun kehosta on lähtenyt senttejä yli 20, kun lasketaan reiden ja käsivarren sentit mukaan. On tosi kiva saada konkreettisia tuloksia, auttaa jaksamaan!

Painokin näyttää oikeen hyvältä, ei ole päässyt nousemaan. Ei sillä että olisin syönyt mitenkään erikoisen paljon. Uusi juttu on muuten myös se että muhun ei mahdu enää niin paljon ruokaa kuin ennen: kylläisyyden tunne tulee paljon nopeammin. Musta tuntuu että mun mahalaukku on pienentynyt kun oon vähentänyt syömistä.

Kohta on tullut laihdutettua siis sen kuukauden (27.2 kuukausi täynnä) ja sinä päivänä teenkin sitten perusteellisen mittauksen ja vertaan mittauksia lähtöpainoon että saan vielä lisää motivaatiota. Sitten on vielä viisi kuukautta to go, tuntuupa pitkältä ajalta! Mutta toisaalta on nyt mukavasti aikaa laihduttaa kesää varten. Toivon mukaan saan alottaa kesän ihan erinäköisen minän kanssa :-)


Mä lähdenkin tästä nyt kaupungille ja sovittelemaan vaatteita, josko ois vähän pienentynyt toi vaatekokokin. Hyvää sunnuntaita kaikille kanssalaihduttajille ja muille, pitäkää lippu korkeella!
-Paula

EDIT / joo no miks mä mittaisin itteni ku huomenna on se 27. päivä ja tuskin oon maagisesti kutistunut :-D ensi sunnuntaina sitten seuraava mittauspäivä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti