keskiviikko 29. helmikuuta 2012

väsy ja voimattomuus

Tänään on ollut jotenkin tosi rankka päivä, oon sinkoillut paikasta toiseen. Koulun jälkeen käväsin lääkärissä ja sen jälkeen menin salille ekaa kertaa puoleentoista viikkoon (ei laiskuuden vaan sairauden takia huom! :D). Ei tuntunut pahalta, vaikka luulin että voimat menis tosi nopeesti. Tein oikeestaan ihan samat sarjat ja alkutreenit kun ennenkin. Kotiin tultaessa olin kuitenkin superväsynyt, johtui varmaan salista mutta myös siitä että oon tänään juoksennellut ympäri ämpäri.

Oon ollut myös tänään tavallista nälkäisempi, en tiedä mistä johtuu.
Tämän päivän menu:
  • Aamiainen: puuro
  • Lounas: Makaronilaatikko (soijaversio) koulussa
  • Välipala: Ateriankorvike smoothie ja protskupatukka
  • Päivällinen (voi kyllä laskee illalliseksi jo, söin sen niin myöhään): Maksalaatikkoa + kurkkua
  • Illallinen: leipä, jogurttia ja banaani
Noin mun tämän päivän syömiset on suunnilleen menneet. Siitä väsymyksestä sen verran, että voi olla että mulla on jonkunlainen vitamiininpuutostila, oon unohtanut syödä vitamiineja! Rautaa varsinkin mun pitäisi varmastikin syödä enemmän, kun mulla nenä vuotaa verta tosi helposti.

Huomenna ajattelin pitää aika salaatintäyteisen päivän, tuntuu että oon ihan turvonnut. Salilla kun katsoin itseäni peilistä niin tuntui että oon ihan samankokoinen kuin ennenkin, ennen laihdutusta. Se on ärsyttävää että epäusko omaan laihduttamiseen tulee niin helposti, kun taas skarppaaminen ja itsensä hyväksyminen on niin paljon vaikeampaa. Pitää vaan pitää usko tässä hommassa, en todellakaan aio jättää leikkiä kesken, en tällä kertaa :)

Nyt väsynyt minä painuu pehkuihin ja jättää itsesäälit sikseen!

-Paula

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti