torstai 16. helmikuuta 2012

täällä taas

On ollut aikamoista hulinaa tämä viikko niin on salilla käyminen jäänyt vähemmälle, tänään kuitenkin ehdin käymään! Viikonloppuna menen kumpanakin päivänä ja sitten tuleekin hiihtoloma jolloin käyn aina kun ehdin. Äiti osti mulle muutamia Nutrilett Low Calorie Diet-keittoja ja smoothieita, korvaan niillä aina muutamia aterioita. Uskon että monen mielestä tommonen vähillä kaloreilla päivällä eläminen on typerää mut kyllä se mua vaan auttaa eikä oo ees väsy. Normaalipainosilla VLCD:sta tuskin on paljoo hyötyä mutta mä olenkin ylipainoinen ja semmonen dieetti mulle sopii. Huomautan kylläkin että en elä pelkästään niillä, mut yritän syödä sillee 1000 kaloria päivässä tai vähemmän, varsinkin silloin kun en liiku (eli käy salilla).

Jepjep, tänään on tullu syötyä melko huonosti (tai lähinnä vähän ja penkkarikarkkeja, mut kulutin ne pois onneks!). Huomenna on taas semmonen hulivilinäpäivä että en ehdi salilla käymään ja kotonakin vaan nopeesti.

Käyn seuraavan kerran vaa'alla vasta sunnuntaina, nyt en oo käynyt (okei välillä käyn tarkistamassa aamupainon ettei oo päässy nousemaan) pariin viikkoon tai silleen 'virallisesti' mitä oisin merkannu ylös. Mulla on siis taulukko mihin merkkaan viikottain edistymisen. Vyötäröltä lähtenyt useita senttejä pois kun tossa eilen mittasin! Hyvältä tuntuu.

-Paula

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti