torstai 9. helmikuuta 2012

Huhhei oon iha poikki! Oon kävellyt tänään ristiin rastiin ja käväsin salillakin iltapäivällä. siellä oli tungosta niin en päässyt juoksemaan, mutta vedin kyllä hyvät treenit silti! Otin kans kaapeista uudestaan proteiinijauheet esille. Oon aikaisemmin syönyt jotain herbalife-protskujuttua ja sitä siellä olikin vielä jäljellä, plus jotain leaderin maustamatonta protskujauhetta. Tossa herbalife-proteiinijauheen kyljessä sanotaan että pari ruokalusikallista 2-3 kertaa päivässä. Käy, voin nimittäin pistää sitä vaikka puuroon aamuisin ja tehdä smoothieita jne. Sekotin salilta tultuani tota Leaderin proteiinijauhetta maitoon ja huhhuh se oli niin sairaan inhottavan makusta ettei tosikaan. Kiskoin sen silti alas!

Tällä hetkellä mulla on siis kolmenlaista erilaista protskujauhetta, saa nähdä jaksanko läträtä niitten kaikkien kanssa vai käytänkö vaan tota herbalifee. Eiku hetkinen, toi kolmas juttu on jotain ateriankorvikejauhoa :-D Vois muutenkin ostaa jotain muitakin laihdutustuotteita (okei noi jauheet ei oo ns. laihkarituotteita mut ihan sama), mua ne jotenkin motivoi, vaikka niitten avulla tuskin saa mitään tosi näkyviä tuloksia pelkästään.

Tänään syömiset on menny vähän perseelleen johtuen siitä että oon syönyt keksejä (muutaman kappaleen) ja sipsejä... no mutta se ei ole maailmanloppu ja kävin sen jälkeen vielä salillakin niin sain edes jotain niitä pois.

Viikonlopun aion pitää urheiluntäyteisenä ja yritän syödä mahdollisimman paljon vihanneksia ja proteiinia.

see ya laterrr!

-paula

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti