keskiviikko 8. helmikuuta 2012

oikeesti voi **************************************

Mul on joku läskihulluus ongelma.
Mun päivä meni iha päin hemmettiä näin laihduttajan näkövinkkelistä.

Aamulla yks allevo (HYI)
Lounas pinaattilettuja ja napolinsalaattia
iltapäivällä joku hämmentävä kanapatonki (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Oon nii pettyny itteeni oikeesti :D mua ärsyttää iha sikan.
Mul on iha sairas nälkä mut en halua syödä koska mua ahistaa!
laskin, tänään tullu n. n1000kcal

lyökää mua.

3 kommenttia:

  1. Nyt tyttö järki käteen! Yksi kanapatonki ei tuhoa yhtään mitään ja 1000 kalorin verran energiaa on niin vähän, että nyt äkkiä jotain hyvää proteiinipitoista ruokaa mahaan.

    VastaaPoista
  2. toihan on ihan normaali kalorimäärä laihduttavalle. suositus olisi n.1200kcal. kannattaa vaan syödä terveellisesti 5 kertaa päivässä. paljon protskuu ja vihanneksii ja pikkusen hiilareita, esim pastaa :)

    VastaaPoista
  3. Joo siis tottakai mä tiiän noi tollaset jutut :) Mä olin eilen ihan hiiiirmusen väsyny ja jotenki mul oli sellanen olo et oon tuhonnu koko pirun dieetin! Harmittaa vaan se, että söin sen, koska muuten olsin voinu herkutella terveellisellä ruoalla (vihanneksia ja kananmunia nams!)
    ilman että pitäs kärvistellä nälässä.
    Sitten taisin olla myös kamalan nälkänen kun tätä kirjotin ja lopulta sitten annoin nälän voittaa ja juoksin syömään näkkäriä jossa oli salaattia yms päällä ja äitin tekemää AIVAN sairaan hyvää kaalimössöä! Se kuulemmas on vielää laihduttajalle hyvä valinta :) Tänään sitten ikäväkyllä kävin kavereiden kanssa ravintolassa ja tuli syötyä suht. tuhdisti, mutta eipä tällä hetkellä oo kauheen huono omatunto siitäkään, oli nimittäin ihana seura ja tosi nannaa ruokaa :)

    VastaaPoista