tiistai 31. tammikuuta 2012

Hoi

Oon superväsynyt, enkä tiedä miksi. Okei vein koiran lenkille ja kävin salilla, mut ei sen pitäis väsyttää näin paljon! Taisin sitten tehdä tavallista kovemman treenin salilla, varsinkin käsivarret sai kyytiä tänään. On niin kiva puskea itseään äärirajoille ja huomata että pystyn tekemään enemmän toistoja ja painavemmilla painoilla kun mitä oon kuvitellut.

Tänään kyllä ärsytti suunnattomasti salilla ne, jotka pihtaa sitä juoksumattoa ihan viimeseen asti. Varsinkin kun on ruuhka ja sali täynnä porukkaa! Siinä oli kolme ihmistä ja ne taisi kaikki laittaa kokoajan lisää aikaa siihen koneeseen. En siis päässyt juoksemaan tänään ja mun teki mieli hyppiä tasajalkaa ja huutaa niille :-D Kylläpäs mä ärsyynnyn vähästä (no okei kyllä varmasti jotain muutakin ärsyttää noi pihtarit?!).


Kävin tänään myös ostamassa uusia treenivaatteita ja oi sain itselleni maailman söpöimmät Niken shortsit. Just hyvää kangasta ja täydellisen vaaleanpunainen sävy. Motivaatiokin nousee kivoissa treenikamoissa, ainakin mulla koska oon niin visuaalinen ihminen. Mukaan tarttui myös parit topit.

Tänään oon syönyt kolmesti, puol yhden aikoihin, puol kuudelta ja puol yheksältä. Tiedän että pitäis syödä useammin ja ravitsevammin, mut tää ruokapuoli on mulle ehkä vaikein, koska tiedän ravitsemuksesta niin vähän. Pikku hiljaa kuitenkin tässä opettelen! Ainakin tulee syötyä paljon kasviksia ja juotua paljon vettä.

Tässä illalla olen viettänyt aikaa etsiskelemällä sopivia motivaatiokuvia. Tumblrissa on kanssa myös joitakin hyviä weight loss ja fitspo blogeja, tässä yksi esimerkki: http://fukcyeahbeforeandafters.tumblr.com/ . Before & after kuvat motivoi mua ainakin kaikista eniten :-)

- Paula

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti