tiistai 28. helmikuuta 2012

find your strong, prove they are wrong


Huomenna salille, en oo käynyt sen flunssan takia yli viikkoon. Saattaa kyllä tuntua aluksi pahalta, mutta en aio sääliä itseäni, mut täytyy ottaa vähän hellemmin ettei se flunssa tule takaisin.

Laihduttaminen on tuottanut uusia tuloksia! Mun housut on liian isot. Voin toki käyttää niitä mut ne on paljon löysemmät kun ennen, jee! Lisäksi mun kaveri kehui mun ulkonäköä, sanoi että laihtumisen huomaa ja ajatteli että 'voi kun itekin pystyis'. Mutta jos mä pystyn tähän (mulla oli ennen maailman surkein itsekuri!), niin pystyy kyllä kuka vaan. Voi kun haluaisin nähdä itseni viiden kuukauden päästä, jos jaksan tätä tahtia niin kyllä 25 kiloa lähtee ja varmaan enemmänkin!

Pelkään vaan että en lähde laiskistumaan, siksi yritän päästä salille mahdollisimman nopeesti ja saada rutiinin taas päälle. Syöminen on mennyt hyvin, niukasti mutta tarpeeksi. Yksi uudenvuoden lupauksistani laihduttamisen lisäksi oli itsekurin parantaminen, ja sitä kyllä nykyään on! En lähde kauppaan ostamaan karkkia sen takia että tekee mieli, turvaudun nykyään rusinoihin. Keksit on kyllä vieläkin mun heikkous: iskä oli ostanut niitä amerikkalaisia suklaamurukeksejä yks päivä kaks pakettia, mutta sain hillittyä itseni, vaikka muutamia niitä söinkin.

Mä lataan parit biisit ipodille huomista salitreeniä varten ja meen nukkumaan, huomiseen!

-Paula

ps. Tässä on mun weheartit-tunnus jonne lisään laihdutusaiheisia juttuja, käykää sieltä haalimaan ittellenne motivaatiota ja inspistä :-) ja seuratkaa ihmeessä!

3 kommenttia:

  1. http://fitfocusedblessed.com/wp-content/uploads/2011/04/running_question.jpg

    VastaaPoista
  2. Jäämpä seuraamaan teidän matkaa -25kg kevyemmäksi, ittellä kanssa piiiitkä matka jonka aloitin kanssa vuoden alusta. Loppullinen tavoite toki olisi -21kg-25kg, mutta seuraan itse enemmän mittojen, oman silmän ja tietysti kumppanin silmän mukaan miltä tavoite kroppani näyttää :-) Vielä on kyllä sikana matkaa, ehkä mä kesänä olisin paljon kevyempi kui nytten (paino tällä 89kg...) :D

    Tsemppit minulta teille. Me pystytään tähän aivan varmasti! :)

    VastaaPoista
  3. Nokkonen / toi on hyvin sanottu! voi kun olis personal trainer joka mulle aina tommosia sanois :D

    Miri / Pystytään, pystytään! Tsemppiä sullekin kans hirmuisesti :)

    VastaaPoista