lauantai 21. tammikuuta 2012

Hei!

Mä olen siis Paula, tän blogin toinen kirjoittaja. En olekaan huomannut että Matilda olis kirjottanut tänne jotain! Toivottavasti se ei suutu että muutin tätä ulkoasua pikkasen.

Koska me halutaan pitää tämä blogi mahdollisimman anonyymina, niin en kerro itsestäni oikeestaan mitään. Paitsi sen että oon hirvittävän inhoittavan pyöreä kuin muumi tai omena (joka tossa bannerissakin möllöttää). Muhkuraa on vähän joka puolella, haha.

Sitten suoraan asiaan! Tänään kävin salilla ja tein erinäisissä laitteissa kaikennäköistä. Koska en keskity tarkalleen mihinkään osa-alueeseen kropassani niin teen vähän kaikkia laitteita, eniten sellasia joissa keskitytään reisiin ja peppuun. Mahan lähtemistä yritän sitten jouduttaa juoksumatolla, tänäänkin juoksin 35 minuuttia. Tuntui muuten tosi hyvältä sen jälkeen vaikka hikoilinkin niin paljon että muistutin jotain Niagaraa.

Syönninkin suhteen on mennyt hyvin, oon pitänyt tänään mahdollisimman protskupainotteista linjaa. Huomenna pidän mehupäivän, eli vedän vaan ateriankorvikkeita. Kelasin tehdä niin joka toinen päivä, pitää vaan laittaa äiti ostamaan noita litkuja. Pitää saada tää laihtuminen käyntiin :-)

Ajattelin myös laittaa inspiskuvia tänne, mutten taida jaksaa kun oon niin naatti tosta salilla käymisestä. Otin tänään muuten kuvat itsestäni edestä ja sivusta ja voi luoja että minkälaista kaikennäköstä kumpua mun kehossa on! Ne kuvat näkee päivän valon sitten kun kropassa on kehitystä näkyvissä. Ja lähtöpainonkin ilmoitan sitten joskus miljoonan kuukauden päästä, tällä hetkellä se on liian arka juttu!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti