tiistai 24. tammikuuta 2012

mä joka päivä (kipeenä) töitä teen

Mä olen ihan järkyttävän kipeä. En jaksa tätä ainaista pahaa oloa huhuh. Mun päätä särkee, mua oksettaa ja sattuu joka paikkaan. Ainut ilon aihe tässä on, että oon lähtöpainosta -4kg :) Heehee, olen edistynyt! Mun syömisestä on tullu mulle jotenki tosi tarkka homma. Vietän usein aika kauan kaupoissa kun mietiskelen mitä kaikke mahollisimman terveellistä ja hyvää voisin tehä! Tänään tein itelleni kanaa rosepippurimarinaadissa ja vihanneksia (ok tiedetään, ettei se marinaadi oo ehkä mikään tän maailman terveellisin asia, mutta kokonaiskulutus on tän homman nimi) ja ai että kun se oli hyvää :--) Sittemmin söin vajaan desin itetehtyä pyttipannua ja mul on siitä vieläkin paha olo :D Se oli niin rasvasta et ihan etoo ku mietin et oon voinu tunkee suustani jotain sellasta sisään :D Liikkua mä en voi tällasen perus kävelen-ennemmin-kuin-menen-bussilla liikkumisen lisäks oikeestaan ollenkaan, koska mä oon kipeenä enkä haluu rasittaa itteeni ihan kauheesti. (Selityksiä). Kuitenkin huomenna ajattelin mennä tanssitunnille (siis vanhat) jos vaan kunto kestää.
Oon ihan tyytyväinen tähän mun syömiseen täl hetkellä, koska mulla on tullu paljon parempi fiilis ku oon syöny terveellisiä juttuja :) Mut tällä hetkellä mua jotenki etoo karseesti kaikki ruoka joten ei mee pahemmin mikään alas, mut se johtuu siitä et oon kipeenä.
Nyt kun sais vielä sen -1kg niin olis se ensimmäinen etappi, eli -5kg saavutettu. Wish me luck :) Uskoisin että se tässä lähipäivinä ilmaantuu. Jotenki oon kyllä saanut hirmusesti enemmän jo itsetuntoa ton menetetyn neljän kilon kanssa! Ja siks, et oon saanut mun ulkonäöstä positiivista palautetta, ehkä juuri sellaisilta(kin) henkilöiltä joilta sitä halusinkin saada :)

Ps. Tällä hetkellä oksettaa niin paljon, että ehkä mun on vaan parasta nukkua yöni kunnolla, juoda vaikka vettä ennenku meen nukkumaan ja toivoa, että aamulla olo olis vähän tähdellisempi...


- Matilda

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti