keskiviikko 25. tammikuuta 2012

Hejssan!

-3kg lähtenyt ja toivottavasti pysyykin poissa. Piti mennä tänään salille, muttamutta en ees tiedä mikä syy oli etten mennytkään, kaipa olin liian laiska. Torstaina piti mennä joka tapauksessa kun pääsen koulusta jo yhden aikoihin. Huomenna mulla pitäisi olla myös työhaastattelu, mutta mun pitäis perua (yritin ottaa niihin kontaktia jo tänään mutteivat vastanneet, hö) se koska en voi missään tapauksessa jäädä pois tunneilta etten tipu kun on vähän noita poissaoloja kertynyt, ha.

Äiti on jo näkevinään jotain muutosta mun kropassa, kun kysy että "ootko hoikistunut". Onhan kolme kiloakin jo jotain, mutta mun mielestä se ei ole vielä mitään, hah. No 22kg to go!

Ruokailut pysynyt hyvin kontrollissa, vettä en ole kyllä juonut tänään niin paljon kun pitäisi. Taidan juoda yhen pullollisen ennen kun menen nukkumaan :-)
Huomenna rääkkään itteni salilla puolikuoliaaksi kun nytkin on semmonen inhottava olo kun en mennyt tänään.

- Paula

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti