lauantai 28. tammikuuta 2012

Moikka!

Oon tänään käynyt salilla, tehnyt siellä lihaskuntoo ja juossut tasapuolisesti. Tuntu ihan sairaan hyvältä kun lihaksia kolotti ja oli kamala hiki, ainakin tuntui että tuli tehtyä kaikki kunnolla! Oon syönyt vaan pari kertaa tänään, mutta ihan kunnon annoksia. Aamulla (tai itseasiassa 12 aikaan, herään viikonloppusin semimyöhään, haha) söin kananmunia ja kaakaota, salitreenin jälkeen about puol kuuden aikaan kanaa ja riisiä ja raejuustoa + proteiinijuoman mikä mun veljeltä on jääny juomatta. Ja vaikka oon syönyt tänään niin harvakseltaan, niin silti ei ole tullut nälkä - just ehkä sen takia että ne ateriat jotka olen syönyt on sisältänyt niin paljon proteiinia. Huomenna sitten varmaan uusiksi salille jos toi mun salikamu on sillon valmiina lähtemään :-)

Eilen oli mulla "karkkipäivä", eli olen antanut luvan itselleni syödä kerran viikossa karkkia, ja kävinki ostaa irtokarkkeja koulun jälkeen. Vähän niitä syötyäni tuli ihan kamalan huono omatunto ja tuntui että ei olisi pitänyt syödä niitä ollenkaan. Söin niistä alle puolet ja annoin pois. Kun kävin vaa'alla niin ei ollut tullut lisää painoa, luojan kiitos :-D Vaikka ei se yks karkkipussi haittaa. Mut oon päättänyt että etten syö mitään herkkujakaan kun näyttää että niistä tulee niin tunkkanen olo ja huono omatunto.

Huomenna katson vaa'alla että olisiko se viimeinen kilo tohon -5kg lähtenyt. Olis mukavaa jos tos raksin nyt saisin laitettua pian :-) Ja ärsyttää etten ole vieläkään löytänyt sitä mittaa, että voisin mitata mahan ympäryksen yms. Onhan mulla vaaka ja valokuvat joista seuraan edistystä mut olisi se mittanauhakin kiva löytää :-D

Hyvää viikonloppua kaikille!
- Paula

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti