maanantai 23. tammikuuta 2012

Tänään mun piti mennä salille, mutta koska pääsin vasta viideltä koulusta niin sekin suunnitelma meni plörinäksi. Oon kuitenkin suunnitellut, että mun salitreenipäivät ois tiistai (tällä viikolla poikkeus kun tiistaina on ohjelmaa, niin meen keskiviikkona), torstai ja joku viikonlopun päivistä mahdollisuuksien mukaan.
On hassua että olisin jopa halunnut mennä salille tänään, oon niin innostunut siitä juoksemisesta siellä. Harmi vaan että olin superväsynyt ja lösähdin sohvalle heti kun pääsin koulusta kotiin!

Syömisten suhteen ei ole paljon valittamista, kontrolli pysynyt hyvin. PAITSI yhtenä punaisena huutomerkkinä voidaan pitää laskiaispullaa minkä söin tänään, höh. Onneksi kulutin kävelylenkillä tänään 150 kaloria että puolet siitä on poissa nyt.
Syömiset meni suunnilleen näin:
  • ateriankorvike smoothie aamulla koska tuli niin helvetinmoinen kiire kun heräsin 11.17 (ja tosiaan mulla alko koulu kymmeneltä)
  • toinen aterian korvike kolmen aikaan
  • janssoninkiusausta + 2 karjalanpiirakkaa
  • se typerä laskiaispulla
Latasin kännykkääni semmosen ns. personal trainerin, joka ilmotti kuinka paljon kaloreita voin syödä päivässä. Se luku on n. 1900kcal, ja ainakin tänään se meni aika ronskisti alle sen. Mun pitää vielä opetella syömään kunnolla ja miettimään minkälaista kamaa pistän suustani sisään. No mutta tässä pikku hiljaa pääsen jyvälle oikeenlaisesta syömisestä! Mulle tärkein juttu on se että syön tietyillä aikaväleillä ja yritän välttää napsimista, mikä nyt on onnistunut vallan mainiosti.

Tällä hetkellä on hyvä fiilis tästä laihduttamisesta!


- Paula

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti